حضور گروه سرمایه گذاری مسکن در سومین همایش ملی برچسب انرژی ساختمان

🔹سومین همایش ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی با حضور فعال شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در برگزاری پنل تخصصی و کارگاه های مرتبط با مبحث همایش به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، سومین همایش ملی «ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی» با حضور محمدرضا امینی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مروج معاون توسعه فناوری و مدیریت ساخت به همراه مدیران و کارشناسان آن واحد، مدرس هاشمی (مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود)، شهریاری (مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران)، شفیعی (مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن)  و کارشناسان فنی و اجرایی برخی از شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری و همچنین مسئولان عالی رتبه وزارت راه و شهرسا‌زی، وزارت نیرو، سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان  ملی استاندارد ایران، شهرداری‌ها، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد. محورهای اصلی همایش شامل موارد زیر بود:
🔹بررسی استانداردهای مطرح‌شده در حوزه ساختمان سبز
🔹بررسی چالش‌های پیش رو درزمینه  مدل‌سازی انرژی در ساختمان
🔹بررسی جایگاه بخش خصوصی در پیشبرد قوانین و راهکارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی
🔹بررسی مدل‌های اقتصادی و منابع مالی موردنیاز به‌منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی
🔹بررسی نقش آیین‌نامه‌ها و استانداردهای رده‌بندی و تعیین معیارهای مصرف و برچسب انرژی ساختمان‌های پایدار
🔹بررسی مشکلات مطرح در خصوص قوانین و آیین‌نامه‌های اجرایی صرفه‌جویی مصرف انرژی در ساختمان‌های پایدار

🔶در مراسم افتتاحیه  این همایش که روز دوشنبه 20 آذر ماه 96 برگزار شد، تندیس ویژه حامی به محمدرضا امینی، مدیر عامل شرکت گروه اهدا گردید.

 🔶بعد از اتمام مراسم افتتاحیه، بلافاصله پنل ها و نشست های تخصصی همزمان در دو سالن در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی آغاز گردید که شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در پنل تخصصی " الگوهای  موفق در اجرای مبحث 19 مقررات  و الگوهای مطرح برای ساختمان های سبز " به ریاست سید مسعود مروج، معاون توسعه فناوری و مدیریت ساخت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با ارائه شقایق یگانه، کارشناس معاونت فناوری و مدیریت ساخت شرکت و با موضوع "پایش،طراحی و اجرای ساختمان از دیدگاه انرژی و تجارب موفق گروه سرمایه گذاری مسکن" آخرین دستاورد و دانش این حوزه را ارائه نمود که با استقبال حاضرین مواجه شد.

🔶دومین روز از سومین همایش ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی نیز با برگزاری کارگاه های آموزشی در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار گردید. در این روز نیز گروه در کارگاهی با عنوان "مدل انتخاب مصالح و فناوری ها با رویکرد ساخت و ساز پایدار و تجارب موفق"، با ارائه رضا خدادادیان، مدیر تحقیق و توسعه گروه سرمایه گذاری، دستاورد های گروه در این زمینه به حاضران ارائه گردید. همچنین و در ادامه، علی مدرس هاشمی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود فناوری ها و تکنولوژی های استفاده شده در پروژه مسکونی فرشته یزد را معرفی کرد. همچنین و در آخر یکی از همکاران شرکت سرمایه گذاری مسکن  پردیس تجارب موفق شرکت را در پروژه مسکونی پردیس المپیک را تشریح کرد.
🔶شایان ذکر است در حاشیه این همایش نمایشگاه جانبی نیز دایر بود که  کارشناسان معاونت توسعه فناوری و مدیریت ساخت و مدیریت روابط عمومی در غرفه گروه سرمایه گذاری مسکن پاسخگوی مراجعه کنندگان بودند.

🔹حضور گروه سرمایه گذاری مسکن در سومین همایش ملی برچسب انرژی ساختمان

🔹حضور گروه سرمایه گذاری مسکن در سومین همایش ملی برچسب انرژی ساختمان  

🔹حضور گروه سرمایه گذاری مسکن در سومین همایش ملی برچسب انرژی ساختمان  

🔹حضور گروه سرمایه گذاری مسکن در سومین همایش ملی برچسب انرژی ساختمان

🔹حضور گروه سرمایه گذاری مسکن در سومین همایش ملی برچسب انرژی ساختمان  

 

🔹حضور گروه سرمایه گذاری مسکن در سومین همایش ملی برچسب انرژی ساختمان
۴ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

روزنامه ها و خبرگزاری ها

ارتباط با ما

  • آدرس : اصفهان - خیابان استانداری - کوی عمرانی ( شماره 13 )
  • کدپستی : 73613-81467
  • تلفن : 210 09 322 - 921 09 322 - 031
  • تلفن دفتر فروش : 24 111 322 - 031
  • فاکس : 31 195 322 - 031
  • پست الکترونیکی : Esfahan@hic-iran.com
  • فاکس دفتر مدیریت : 68 203 322 -031
  • https://www.instagram.com/zayandehrood.maskanco.ir/

Esfahan@hic-iran.com
info@hic-iran.com