بازدید مدیر عامل از پروژه‌های شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده‌رود

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در سلسله بازدید‌های خود از شرکت‌های تابعه، به همراه معاونین به اصفهان سفر نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود؛ روزبه ‌ظهیری هاشمی، مدیر عامل شرکت، سه شنبه 13 شهریور ماه 97 به همراه معاونین خود در یک سفر یک‌روزه، از پروژه‌های اصفهان بازدید و مسائل کلیدی شرکت را مورد بررسی قرار دادند. ظهیری در این سفر بعد از بازدید از پروژه‌های فعلی در شهر اصفهان، در ارتباط با وضعیت مالی، تولید و بازاریابی و فروش این شرکت گفتگو نمود و سیاست‌های کاری جدید را جهت رسیدن به اهداف تعیین شده به مدیر عامل این شرکت ابلاغ کرد.

در این بازدید مدرس هاشمی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود به همراه معاونین و مدیران خود حضور داشتند و اقدامات انجام شده و آتی شرکت را  به استحضار مدیر عامل و معاونین رساندند.

بازدید مدیر عامل از اصفهان - شهریور 97

بازدید ویژه از پروژه چهار باغ بالا

ظهیری و تیم همراه در بدو ورود به شهر اصفهان با حضور در محل پروژه چهار باغ بالا، با توجه به اهمیت و جایگاه این پروژه در سبد فعالیت‌های شرکت، به طور ویژه از تمامی طبقات این پروژه بازدید نمودند و با توضیحات کامل مدرس هاشمی، در جریان آخرین اقدامات و پیشرفت‌های پروژه قرار گرفتند. ظهیری از شرکت‌ها درخواست کرد متناسب با برند و جایگاه گروه در صنعت ساختمان در آراستگی و نظم محیطی پروژه‌ها دقت داشته باشند. وی با اشاره به نقش این مورد در حفظ و توسعه برند گروه، حفظ نظم کارگاه را در مسیر کاهش ضایعات و مدیریت بهتر کارگاه نیز موثر دانست. ظهیری همچنین با توجه به شرایط بازار و نوسانات نرخ ارز، از نزدیک در جریان خریدهای لازم برای کارگاه و خریدهای انجام شده قرار گرفت و ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، بر تلاش هر چه بیشتر برای تامین منابع مالی و تامین سایر تجهیزات و مصالح باقی مانده در اسرع وقت تاکید کرد.

بعد از بازدید از پروژه چهار باغ بالا جلسه هماهنگی در دفتر همین پروژه تشکیل شد. در این نشست، نرخ بازدهی داخلی پروژه به تاریخ 13 شهریور ماه، بروز‌رسانی شد و بند‌های قرارداد مشارکت و تعهدات گروه شریک پروژه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید ظرف مدت یک‌هفته آخرین پیش بینی بهای تمام شده و موارد دیگر جمع‌بندی، تا در جلسه مشترک با شریک مورد استفاده قرار گیرد.

شایان ذکر است پروژه چهارباغ بالا، در یکی از بهترین نقاط تجاری شهر اصفهان در مجاورت سی و سه پل با مشارکت مالک زمین تعریف شده است. در این پروژه علاوه بر دارا بودن واحدهای تجاری، رستوران و فودکورت تعریف شده است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به موقعیت ممتاز پروژه، بتواند به یکی از مطرح‌ترین مراکز تجاری و تفریحی شهر اصفهان تبدیل گردد. در حال حاضر پروژه بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بازدید مدیر عامل از اصفهان - شهریور 97

 استفاده مطلوب از سبد پروژه‌های دارای بازده

برنامه بعدی این سفر، بازدید از پروژه بهار آزادی بود. این پروژه که در یکی از بهترین مناطق مسکونی شهر اصفهان تعریف شده است، از جمله پروژه‌های شاخص شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود در این شهر است که در مراحل پایانی کار قرار دارد.

ظهیری در این بازدید گفت: سهم پروژه‌هایی مانند بهار آزادی باید در سبد شرکت بیشتر شود. وی افزود: شرکت‌های تابعه از سهم خود در این‌گونه پروژه‌ها که در سبد به آن‌ها تکلیف شده است، استفاده مطلوبی نکرده‌اند و حضور در چنین پروژه‌هایی در محلات متوسط و بالاتر به خاطر حاشیه سود مناسب، ضمن رعایت سایر الزامات مدیریت سبد پروژه‌ها، کمک شایانی به شرکت خواهد کرد.

مدیر عامل در ادامه گفت پروژه‌هایی نظیر پروژه بهار آزادی در شرایط کنونی بازار، با توجه به ارزش افزوده‌‌ای که دارند، باید سعی شود در مراحل پایانی ساخت به فروش برسند و از واگذاری واحد‌ها به صورت تهاتر تا حد امکان جلوگیری گردد.

ظهیری ضمن تشکر از روند پیشرفت و اجرای پروژه، نسبت به کیفیت ساخت آن ابراز خرسندی کرد و گفت: در راستای توسعه برند گروه در محله‌های هدف شناسایی شده برای تعریف چنین پروژه‌هایی، شرکت زاینده‌رود بایستی فعالیت‌های لازم برای تعریف پروژه‌های مشابه در مناطق نزدیک این پروژه را در دستور کار قرار دهد.

از نکاتی که در این بازدید مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت استفاده از لوگوی شرکت در نمای بیشتر پروژه‌های احداثی شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده‌رود بود که ظهیری خواهان رعایت این موضوع توسط سایر شرکت‌ها گردید.

بازدید مدیر عامل از اصفهان - شهریور 97

بازدید از پروژه همت‌آباد

برنامه دیگر این سفر، بازدید از زمین پروژه همت‌آباد بود که در مرحله ارزیابی و تصمیم‌گیری در کمیته سرمایه‌گذاری قرار دارد. این پروژه که در راستای توسعه فعالیت‌های بازآفرینی شهری توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود پیشنهاد شده است، بخشی از یک پروژه بزرگ‌ تعریف شده توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است و با پتانسیل ساخت حدود 50 واحد مسکونی، قابلیت اضافه شدن به سبد تولیدات شرکت زاینده‌رود را دارد.

بازدید از زمین گل نرگس

برنامه بعدی مدیر عامل و معاونین، بازدید از زمین گل نرگس اصفهان بود که در منطقه ارتش با مشارکت شهرداری اصفهان در حال تعریف است. این پروژه با پتانسیل حدود 450 واحد مسکونی، در حال ارزیابی توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود به منظور ورود به عنوان شریک سازنده است و در صورت تصویب در هیات مدیره این شرکت و کمیته سرمایه‌گذاری هلدینگ، به سبد پروژه‌های شرکت افزوده خواهد شد.

بررسی عملکرد 9 ماهه شرکت

در ادامه این بازدید، جلسه بررسی عملکرد 9 ماهه شرکت با بررسی حوزه‌های تولید و فروش و تحقق بودجه مصوب در دفتر شرکت با حضور معاونین هلدینگ و معاونین و مدیران شرکت زاینده‌رود برگزار شد و
 برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تدوین بودجه سال مالی آتی و اقدامات لازم جهت توسعه فعالیت‌ها و مقابله با مشکلات اجرایی به شرکت ابلاغ گردید.

تاکید بر تحقق سود در بودجه تعریف شده از نکات قابل اشاره این جلسه بود، و تعریف پروژه و توسعه سبد در دست ساخت به عنوان مهم‌ترین اقدام جاری شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود بود که از مدیران این شرکت درخواست شد تمام تلاش خود را در راستای تعریف پروژه‌های جدید در حوزه فعالیت خود به کار گیرند.

از دیگر نکات مهم این نشست گفتگو در ارتباط با فروش و استراتژی فروش پروژه چهار باغ بالا بود که مقرر شد با توجه به این ‌که تاکنون هیچ واحدی در این پروژه به فروش نرسیده است و منابع شرکت در این پروژه متمرکز شده است و نیز با توجه به موقعیت ممتاز پروژه، موضوع فروش این پروژه به طور جدی با شریک مورد بررسی قرار گیرد.

 

برگزاری جلسه با دکتر نیکزاد

در پایان این بازدید، ظهیری به همراه معاونین و عوامل شرکت زاینده‌رود درجلسه مشترکی که در پروژه چهارباغ بالا، با حضور دکتر نیکزاد، مدیر عامل شرکت توسعه و ساختمان تدبیر و مهندس جعفری مدیر عامل، هیات مدیره و عوامل اجرایی شرکت توسعه عمران و امید (شریک پروژه) تشکیل شد، حضور یافتند و در خصوص وضعیت اجرایی، قیمت تمام شده و برنامه زمان‌بندی پروژه و سایر مسائل قراردادی بحث و مذاکرات لازم صورت گرفت.

۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

روزنامه ها و خبرگزاری ها

ارتباط با ما

  • آدرس : اصفهان - خیابان استانداری - کوی عمرانی ( شماره 13 )
  • کدپستی : 73613-81467
  • تلفن : 210 09 322 - 921 09 322 - 031
  • تلفن دفتر فروش : 24 111 322 - 031
  • فاکس : 31 195 322 - 031
  • پست الکترونیکی : Esfahan@hic-iran.com
  • فاکس دفتر مدیریت : 68 203 322 -031
  • https://www.instagram.com/zayandehrood.maskanco.ir/

Esfahan@hic-iran.com
info@hic-iran.com