بازدید مدیرعامل بانک مسکن از پروژه‌های‌«مرکز شهر» و «بنفشه 2» شهر جدید اندیشه

بازدید مدیرعامل بانک مسکن از پروژه‌های‌«مرکز شهر» و «بنفشه 2» شهر جدید اندیشه
دکتر «محمود شایان» مدیرعامل بانک مسکن با حضور در شهر اندیشه از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر «یاسر امامی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن و معاونان هلدینگ، دکتر شایان را در این بازدید که امروز (دوشنبه، 26 مهر ماه 1400) صورت پذیرفت، همراهی کردند.

در این برنامه، از پروژه مسکونی «بنفشه 2» و پروژه 1170 واحدی مسکونی-تجاری «مرکز شهر» به عنوان بزرگ‌ترین پروژه اقدام ملی کشور در شهر جدید اندیشه بازدید صورت گرفت که با توضیحات مهندس«علی شاهحیدری» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران، مدیرعامل بانک مسکن در جریان روند پیشرفت این پروژها قرار گرفت.

گفتنی است؛ مرکز شهر اندیشه، مابین دو میدان (خلیج فارس در شمال و شهدای گمنام در جنوب) قرار گرفته و در وسط آن بازار نقش اندیشه که نمادی از معماری ایرانی-اسلامی معاصر به‌شمار می‌رود، شکل گرفته است که با الهام گرفتن از معماری ایرانی، رهباغی از میدان خلیج فارس تا ساباط بازار و از ساباط تا میدان شهدای گمنام، ضلع شمال و جنوب مرکز شهر را به هم وصل نموده است.

در اطراف این ره‌باغ، فضاهایی با کاربری‌های فرهنگی، تجاری و خدماتی، جهانگردی و پذیرایی، تالار شهر، آمفی تئاتر روباز، پردیس سینمایی، هتل، اقامتگاه سنتی، شهرداری اندیشه، پارک پدافند غیرعامل، مجموعه فرهنگی دفاع مقدس و باغ ایرانی شکل گرفته است و گروه سرمایهگذاری مسکن از طریق شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران، عهدهدار و شریک ساخت واحدهای مسکونی، تجاری و رهباغ این مجموعه عظیم است.

همچنین مجتمع مسکونی بنفشه 2، در مجاورت مجتمع بنفشه شهر جدید اندیشه و در قطعه زمینی متعلق به شرکت تعریف شده است. این مجتمع با بهره‌گیری از طراحی نوین و بهروز و رعایت استانداردهای مصرف انرژی EC+، می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین مجتمع‌های مسکونی شهر جدید اندیشه گردد. مجتمع دارای محوطه با فضای سبز وسیع و زیبا، پارکینگ ویژه میهمانان، ساختمان هیئتمدیره و نگهبانی، سیستم برق اضطراری و سیستم‌های اعلام و اطفای حریق در کنار موقعیت عالی که دسترسی به بزرگراه‌های تهران-کرج و جاده شهریار را در کوتاهترین زمان ممکن می‌سازد، یکی از مجتمع‌های مسکونی شاخص شهر جدید اندیشه است.

 


بازدید از مرکز شهر مهر 1400

بازدید از مرکز شهر مهر 1400

 

بازدید از مرکز شهر مهر 1400

بازدید از اندیشه

۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

روزنامه ها و خبرگزاری ها

ارتباط با ما

  • آدرس : اصفهان - خیابان استانداری - کوی عمرانی ( شماره 13 )
  • کدپستی : 73613-81467
  • تلفن : 210 09 322 - 921 09 322 - 031
  • تلفن دفتر فروش : 24 111 322 - 031
  • فاکس : 31 195 322 - 031
  • پست الکترونیکی : Esfahan@hic-iran.com
  • فاکس دفتر مدیریت : 68 203 322 -031
  • https://www.instagram.com/zayandehrood.maskanco.ir/

Esfahan@hic-iran.com
info@hic-iran.com