مدرس هاشمی: تعامل با شهرداری تجربه خوبی بود

cxg

مشارکت شهرداری ها با بخش خصوصی برای طراحی و اجرای پروژه های شهری از بخش های مهم و مؤثر فعالیت این نهاد است که اغلب اگر هر دو سوی ماجرا از ابتدا مسیر صحیح تعامل را با همدیگر طی کنند، منجر به بروز اتفاقات خوبی در شهر می شود. شهرداری اصفهان نیز که همواره بر مشارکت و تعامل با بخش خصوصی تأکید داشته و آن را بازوی اجرایی مناسبی برای رشد و توسعه شهر دانسته است، در این زمینه اقدامات مؤثری را انجام داده است. از جمله مشارکت منطقه۵ شهرداری اصفهان با شرکت های خصوصی است که اتفاقات خوبی را در این منطقه رقم زده است. در این گزارش به چند نمونه از پروژه های عمرانی منطقه۵ شهرداری اصفهان که در مشارکت با بخش خصوصی طراحی و اجرا شده، در گفت وگو با مسئولان این پروژه ها اشاره شده است.

 احداث یک مجتمع مسکونی ۸۹ واحدی در منطقه ۵

احداث یک متجمع مسکونی ۸۹ واحدی در منطقه۵ شهرداری اصفهان از جمله پروژه هایی است که از سوی شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود در مشارکت با سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود دراین باره می گوید: «این پروژه مسکونی در مساحت ناخالص ۱۷هزار مترمربع با مساحت مفید ۱۰هزار مترمربع در قالب یک ساختمان پنج طبقه روی پیلوت و دو طبقه پارکینگ ساخته شده است. در ابتدا با سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان قرارداد بسته شد و چون پروژه در منطقه۵ اجرا شد طبیعتا دستگاه نظارت و طرف حسابی نهایی ما شهرداری منطقه ۵ بود.»

«علی مدرس هاشمی» درباره علت انتخاب این منطقه برای اجرای این پروژه هم می گوید: «شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود که یک شرکت ساختمانی هولدینگی است در تمامی مناطق شهر اصفهان کار کرده و در کل ایران نیز فعالیت دارد. ولی در حوزه استحفاظی اصفهان منطقه های ۵ و ۶ برای این شرکت جذابیت بالایی دارند. به علاوه اینکه شهرک مسکونی جدید گل نرگس که درحال حاضر در منطقه۵ در حال اجراست، آینده بسیار روشنی دارد و سرمایه گذاری در آن برای ما جذاب است.»

 ظرفیت بالای منطقه۵ برای اجرای پروژه های عمرانی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود همچنین با اشاره به ظرفیت قابل توجه و چشمگیر منطقه۵ شهرداری اصفهان برای طراحی و اجرای پروژه های عمرانی می گوید: «هرچند درحال حاضر اکثر زمینه ای این منطقه در حال ساخت هستند؛ ولی باز هم ظرفیت دارد. احداث مجموعه مسکونی بزرگی که در بالادست کلینیک خانواده در حال انجام است هم پروژه بزرگی است که برای شهر جذابیت زیادی خواهد داشت.»

 تعامل با منطقه۵ تجربه خوبی بود

اینکه روند کار با شهرداری اصفهان در حین اجرای این پروژه چطور بوده، سؤال دیگری است که مدرس هاشمی در پاسخ به آن تأکید می کند: «تجربه همکاری با منطقه ۵ شهرداری اصفهان تجربه بسیار خوبی بود. چون هم تیم ما یک تیم حرفه ای است و هم تیم شهرداری در این زمینه حرفه ای عمل می کند. ما مانعی در این ماجرا ندیدیم و مشکل خاصی نبود. شرکت ما در فرایند طراحی این پروژه چند مرحله را طی کرد تا از میان بهترین طرح های معماری یکی را انتخاب کند. شهرداری نیز در همه این مراحل با ما همراه بود و مشکلی ایجاد نشد.»

منبع خبر : بارگذاری در وبسایت سازمان سرمایه گذاری به آدرس: www.ipoim.ir

 

۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ۰۹:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

روزنامه ها و خبرگزاری ها

ارتباط با ما

  • آدرس : اصفهان - خیابان استانداری - کوی عمرانی ( شماره 13 )
  • کدپستی : 73613-81467
  • تلفن : 210 09 322 - 921 09 322 - 031
  • تلفن دفتر فروش : 24 111 322 - 031
  • فاکس : 31 195 322 - 031
  • پست الکترونیکی : Esfahan@hic-iran.com
  • فاکس دفتر مدیریت : 68 203 322 -031
  • https://www.instagram.com/zayandehrood.maskanco.ir/

Esfahan@hic-iran.com
info@hic-iran.com