آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی طرح اقدام ملی شهرکرد

آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی طرح اقدام ملی شهرکرد

عملیات اجرایی ساخت پروژه 528 واحدی طرح اقدام ملی مسکن شهرکرد به کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع و زیربنای 77 هزار و 600 مترمربع در 28 بلوک و طی 24 ماه توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری مسکن، آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی طرح اقدام ملی شهرکرد با حضور دکتر «یاسر امامی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاونان هلدینگ، «امینی» معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، مهندس «علی مدرس‌هاشمی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود و معاونان این شرکت، روز گذشته (سه‌شنبه، 3 اسفند 1400) برگزار شد.

 دکتر یاسر امامی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در این مراسم گفت: این پروژه برای گروه از دو جنبه بسیار مغتنم به‌شمار می‌رود؛ نخست آنکه، مرتبط با کسب‌وکار شرکت بوده و هم ساخت خانه برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه خانه‌سازی برای مردم، امری مقدس بوده و در شرایط اقتصادی امروز، خانه‌دار شدن یک موضوع مهم برای خانواده‌ها است، ادامه داد: شرکت زاینده‌رود نیز با قدرت به این پروژه بسیار بزرگ و پسندیده ورود کرده و استمرار این جدیت، سرعت و کیفیت بالا مستلزم حمایت مستمر کارفرما است.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن ادامه داد: همه مستحضر هستند که شرکت زاینده‌رود سابقه ساخت پروژه‌های نامداری را در کارنامه فعالیت خود دارد و تردید ندارم این تجربه، تفکر، نگاه، روش و مباحث فنی نوین را نیز در این پروژه به کار خواهد بست.

دکتر امامی با اذعان به اینکه کار مسکن در کشور، دچار فراز و فرود شده است، به ضرورت حمایت کارفرما و دیگر مقامات است، خطاب به مدیران شرکت زاینده‌رود گفت: هلدینگ از این پروژه حمایت می‌کند و انتظار می‌رود بحث برنامه‌ریزی، مسایل فنی و اجرایی و تامین مالی در این پروژه به طور فشرده انجام شود. البته رعایت برنامه زمان‌بندی بسیار مهم است و عدم این مهم، به طور قطع ما را دچار مشکل خواهد کرد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در پایان اظهار امیدواری کرد که به مبارکی ایام ماه رجب، این پروژه خیر و برکت برای همه داشته باشد.

مهندس امینی، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم ضمن تبریک روز مهندس، گفت: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود، بازوی توانمند ما است و پیش‌بینی می‌شود که این پروژه 528 واحدی، با کیفیت‌ترین پروژه طرح اقدام ملی استان باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام گرفته این مهم محقق شود و مردم خانه‌دار شوند و امید داریم با ورود شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود، این استان در زمره استان‌های پیشرو در موضوع طرح اقدام ملی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، علی مدرس‌هاشمی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود در ابتدای مراسم ضمن خیرمقدم به میهمانان، گفت: اجرای پروژه 528 واحدی طرح اقدام ملی شهرکرد، باعث افتخار شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود بوده و امیدواریم که این مهم را در کنار دوستان خوب کارفرما، ناظر، شهرداری و همه ارگان‌های خدمات‌رسان اعم از اداره برق، گاز، آب‌وفاضلاب، مخابرات و .... به سرانجام برسانیم و بدین ترتیب یک منطقه بدون ساخت و عرصه را تبدیل به یک منطقه مناسب برای زندگی مردم عزیزمان کنیم.

وی ادامه داد: شیرین‌ترین لحظه برای ما، تحویل کلید به مردم محترم توام با خستگی انجام کار است. این تجربه را در زمان اجرای پروژه مسکن مهر پردیس داشته‌ایم. در آن پروژه، با کیفیتترین مسکن مهر کشور را گروه سرمایه‌گذاری مسکن ساخته است که این امر مایه افتخار گروه است و حتم داریم که پروژه اقدام ملی مسکن شهرکرد نیز با کمک کارفرما و دستگاه نظارت، به شکل با کیفیت ساخته می‌شود.

 


آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی شهر کرد
آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی شهر کرد
آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی شهر کرد

 





آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی شهر کرد

 آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی شهر کرد آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی شهر کرد
آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی شهر کرد

آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی شهر کرد
آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی شهر کرد
آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی شهر کرد


آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی شهر کرد
آغاز عملیات اجرایی پروژه 528 واحدی شهر کرد

۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۴۵
۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۷:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

روزنامه ها و خبرگزاری ها

ارتباط با ما

  • آدرس : اصفهان - خیابان استانداری - کوی عمرانی ( شماره 13 )
  • کدپستی : 73613-81467
  • تلفن : 210 09 322 - 921 09 322 - 031
  • تلفن دفتر فروش : 24 111 322 - 031
  • فاکس : 31 195 322 - 031
  • پست الکترونیکی : Esfahan@hic-iran.com
  • فاکس دفتر مدیریت : 68 203 322 -031
  • https://www.instagram.com/zayandehrood.maskanco.ir/

Esfahan@hic-iran.com
info@hic-iran.com