شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود یک شرکت باکلاس و لاکچری لقب گرفت .

 

 

753786

 

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود ،
دکتر سعید شیرزادی در همایش هم اندیشی گروه سرمایه گذاری مسکن در تبریز از شرکت زاینده رود به عنوان یک شرکت باکلاس و لاکچری یاد نمود . در این خصوص مصاحبه ای با ایشان انجام شده که متن مصاحبه به شرح ذیل می باشد .
شروع مصاحبه : روز ششم اردیبهشت ماه سال 1402 در هتل پتروشیمی تبریز
ضمن عرض سلام و ادب خدمت جناب آقای دکتر شیرزادی مدیر عامل محترم گروه مالی بانک مسکن هستیم ،
سوال : جناب دکتر در همایش هم اندیشی مدیران گروه سرمایه گذاری مسکن در تبریز  هستیم و در این جلسه از شما شنیده شد که از شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود بعنوان یک شرکت باکلاس و لاکچری  تعریف کردید . خواستیم ببینید نقطه نظر شما در مورد این شرکت چیست و  آینده ای که برای سهامداران این شرکت  میبینید لطف کنید و بفرمائید . ؟
جواب دکتر سعید شیرزادی : تعبیری که در مورد شرکت زاینده‌رود انجام شد تعبیر من نیست ،  تعبیر فعالین حوزه ساختمانه ، این شرکت یکی از شرکت‌های با انضباط ، یکی از شرکت های شفاف و یک از شرکت های لاکچری ساز به تعبیری لوکس ساز ، مجموعه سرمایه مسکن است که با افتخار عرض  می کنم تمام پروژه‌های که این شرکت تمام کرده و به اتمام رسانده پروژه های فاخر و پروژه ارزشمندیه  .
من این و جا داره اولاً تبریک بگم به سهامداران محترم  این شرکت بابت ، سهامداری این شرکتی که انقدر باعث افتخاربرای مجموعه شرکت  سرمایه گذاری بانک مسکن  شده و همچنین اعضای هیات مدیره این شرکت ، که با سلامت کار با نگاه نوآوری و خلاقانه که دارند تونستند واقعاً اثرات ارزشمند و بزرگی را خلق کنند و به جرات عرض می کنم که شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود یکی از قطب‌ها  و یکی از مراکز رجوع معماران بزرگ کشور  در حوزه ساختمانی است .
 شاید بگم دانش فنی معماری  به روز  ، آتلیه معماری   که این شرکت دارا است  باعث مزیت رقابتی شده و افرادی هم که برای همکاری ، کمک و مشارکت با شرکت زاینده رود پیش قدم هستند به جرات یکی از بزرگان حوزه ساختمانی هستند .  
من این نکته را به سهامداران نوید می‌دهد که آینده شرکت آینده درخشانی خواهد بود و مسیر در جای ، مسیر بزرگان حوزه ساختمان در سراسر دنیا خواهد گذاشت .

  

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۸:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

روزنامه ها و خبرگزاری ها

ارتباط با ما

  • آدرس : اصفهان - خیابان استانداری - کوی عمرانی ( شماره 13 )
  • کدپستی : 73613-81467
  • تلفن : 210 09 322 - 921 09 322 - 031
  • تلفن دفتر فروش : 24 111 322 - 031
  • فاکس : 31 195 322 - 031
  • پست الکترونیکی : Esfahan@hic-iran.com
  • فاکس دفتر مدیریت : 68 203 322 -031
  • https://www.instagram.com/zayandehrood.maskanco.ir/

Esfahan@hic-iran.com
info@hic-iran.com