افتتاح پروژه‌های مسکونی "موژان" و "باوان" در اصفهان

افتتاح پروژه‌های مسکونی "موژان" و "باوان" در اصفهان

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود امروز چهارشنبه مورخ 23 خرداد ماه سال جاری در مراسمی با حضور  مدیران ارشد بانک مسکن، دو پروژه مسکونی  "موژان" و "باوان" در اصفهان افتتاح شد. این مراسم با حضور دکتر حسینی، مدیر عامل بانک مسکن،دکتر شیرزادی مدیر عامل  گروه مالی بانک مسکن  و دکتر جعفری مدیرعامل  شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برگزار شد.

پروژه مسکونی "موژان" که در منطقه 5 شهرداری اصفهان واقع شده، شامل 98 واحد مسکونی می‌باشد.


بازدید دکتر حسینی 14
بازدید دکتر حسینی 13
بازدید دکتر حسینی 12
بازدید دکتر حسینی 11

 

پروژه مسکونی "باوان" در منطقه 1 شهرداری اصفهان ، شامل 48 واحد مسکونی است که در حال تحویل به خریداران می‌باشد. این پروژه ه با هدف تأمین مسکن برای خانواده‌های اصفهانی و با بهره‌گیری از جدیدترین استانداردهای ساخت و ساز به پایان رسیده است .


بازدید دکتر حسینی 10
بازدید دکتر حسینی 9

در ادامه برنامه های امروز آئین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه مشارکتی "پرتو" واقع  در منطقه 13 شهرداری اصفهان برگزار شد. این پروژه به منظور تأمین مسکن و توسعه زیرساخت‌های شهری در این منطقه آغاز شده  و مراحل اجرایی آن در حال انجام است.


بازدید دکتر حسینی 8بازدید دکتر حسینی 6 در بخش دیگری از بازدیدها دکتر حسینی با همراهی مدیران از پروژه‌های "نهضت ملی بهارستان" بازدید کردند. در این بازدید، دکتر حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید جناب آیت الله رئیسی، خاطر نشان نمود: "با پیشرفت فیزیکی و روند اجرائی این پروژه‌ها و با دقت در کیفیت ساخت و تحویل خانه‌ها به اقشار مردم، تعهد خود را نسبت به این امر انجام داده و روح رییس جمهور شهید  را راضی و خشنود ساخته‌ایم." ایشان همچنین به حمایت‌های بانک مسکن در تأمین منابع مالی پروژه‌های نهضت ملی اشاره کرده و نقش این حمایت‌ها را در پیشرفت و اجرای موفق این پروژه‌ها بسیار مهم ارزیابی نمودند. مدیر عامل و تنی چند از مدیران ارشد شرکت عمران شهر جدید بهارستان و همچنین مدیر کل مسکن و شهرسازی استان اصفهان، دکتر حسینی را همراهی و گزارشاتی از پیشرفت و روند اجرائی پروژه‌های نهضت ملی بهارستان ارائه نمودند .

بازدید دکتر حسینی 3

بازدید دکتر حسینی 1

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ۲۳:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

روزنامه ها و خبرگزاری ها

ارتباط با ما

  • آدرس : اصفهان - خیابان استانداری - کوی عمرانی ( شماره 13 )
  • کدپستی : 73613-81467
  • تلفن : 210 09 322 - 921 09 322 - 031
  • تلفن دفتر فروش : 24 111 322 - 031
  • فاکس : 31 195 322 - 031
  • پست الکترونیکی : Esfahan@hic-iran.com
  • فاکس دفتر مدیریت : 68 203 322 -031
  • https://www.instagram.com/zayandehrood.maskanco.ir/

Esfahan@hic-iran.com
info@hic-iran.com